Aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lizzy Verweijmeren - WaarBenJij.nu Aankomst Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lizzy Verweijmeren - WaarBenJij.nu

Aankomst Auckland

Door: Lizzy

Blijf op de hoogte en volg Lizzy

16 Augustus 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Airport Dubai 07:15 lokale tijd
Zo. Daar gaan we dan. Ik ben maar vast begonnen met een stukje schrijven, want ja… wat moet je anders als je 10 moet wachten op het vliegveld in Dubai… 10 uur! Ik hoop dat ik hier van geleerd heb. Maar heel stiekem heeft het ook wel iets om een nachtje door te halen.
Vanochtend ben ik vertrokken op Schiphol waar pappa, mamma, Anneke, Yvette en Ilse mij uit hebben gezwaaid. Het was een heel raar gevoel om iedereen achter te laten niet wetende wat je te wachten staat. Het inchecken ging snel en ook de douane en het boarden verliepen soepel. Ik stapte een gigantisch vliegtuig in om vervolgens naar de andere kant van de wereld te reizen, ofja.. deel 1 van mijn vluchten. Er zat een aardige Nederlandse man naast mij die van alles te vertellen had dus dat was wel gezellig. Ik stapte vervolgens uit in Dubai om mij klaar te maken voor vlucht nummer 2. Dat ben ik nu al zo’n 7 uur aan het doen dus ik denk dat ik er wel klaar voor ben. Ik hoorde van iedereen dat Dubai Airport heel groot was, maar dat valt mij tegen. Totdat ik andere Nederlanders ontmoette die mij vertelde dat er nog 3 andere terminals waren en dat je daarvoor een kwartier in de trein moet gaan zitten om daarheen te kunnen. Dat deel heb ik dus overgeslagen. De Nederlanders gaan toevallig ook naar Auckland om stage te lopen.
In totaal heb ik in totaal 1 uurtje geslapen (opgekropt in een stoel zitten) en ben maar een film gaan kijken. Hopen dat het slapen me beter afgaat de komende vlucht (die gaat over 3 uurtjes).

16-08-2015 Auckland
Hallo! Ik ben al een paar dagen in Nieuw Zeeland en het bevalt erg goed! Ik woon op dit moment met 3 jongens in een huis (2 Nederlanders en 1 Duitse) en die zijn erg aardig. Ik ben afgelopen weekend met ze mee op weekendtrip geweest naar Rotorua en dat was heel gaaf! Het plaatsje staat bekend om zijn geisers en dampen die uit de grond komen. Je gaat er wel van over je nek want heel het dropje ruikt naar rotte eieren, echt waar.

We zijn gaan stappen (bier is hier heel duur; 8 dollar ongeveer), maar het was leuk. Emily, een meisje uit Amerika, was ook mee want die kende een van mijn huisgenootjes. We zijn wezen mountainbiken en lugecarten. Dat is een soort rodelen maar dan net iets anders. Heel erg gaaf om te doen! Ook zijn we gaan zwemmen in een riviertje langs de weg waar dampen vanaf kwamen en het water was zo lekker warm. Het is wel een raar idee dat je in je bikini loopt terwijl het koud is en regent. Vandaag zijn we teruggereden via mooie plekjes langs de kust. Dan zie je pas hoe mooi het hier allemaal is! We hebben geslapen in een hostel en veel leuke mensen ontmoet die allemaal aan het reizen zijn. Wel grappig dat je sommige mensen uit moet leggen dat Amsterdam, Holland en the Netherlands allemaal hetzelfde betekent. Ze denken hier dat het drie verschillende landen/steden zijn haha. Zaterdag avond zijn we naar een kroegje gegaan om te kijken naar de rugbywedstrijd Australia - All blacks (Nieuw Zeeland).... natuurlijk om Nieuw Zeeland aan te moedigen!!

Mijn kamer is niet groot, maar groot genoeg. Ik heb mijn spullen allemaal al uitgepakt en het ziet er netjes uit. Ik heb een bed, kast en bureau. That’s it. Maar ik heb veel leuke aankledingspullen meegenomen dus het ziet er leuk uit. Morgen heb ik mijn eerste stagedag dus ik ben heel erg benieuwd. Ik heb er veel zin in en ik hoop dat het mij bevalt.

Voor nu de hartelijke groetjes vanuit Nieuw Zeeland!

Liefs, Lizzy

Foto's:
http://myalbum.com/album/nZLqeDVqrTT1



  • 16 Augustus 2015 - 22:31

    Egbert En Antonie:

    Hoi lizzy fijn te horen dat je goed aangekomen bent dat we het reis verslag hebben kunnen lezen we wensen jou een goede stage gr

  • 17 Augustus 2015 - 09:51

    Jeanne Van De Wouw:

    Leuk om te lezen over je verwegavonturen. Geniet ervan !!!!!!
    Groetjes " tante" Jeanne.

  • 18 Augustus 2015 - 11:43

    Frans Anneke Pijnenburg:

























    eheheichtje gelezenheel goed dat het zo kanbedankthier voor

    lizzy

    wei hebben berichtje gelezen goed dat het zo kanwe wensen je verder dat het verder dat het goed mag blijven gaan groetjes opa en oma



    li
















  • 18 Augustus 2015 - 15:55

    Frans En Anneke Pijnenburg:

    hallo lizzy


    wij hebben jou berichtje gelezen fijn dat je goed bent aangekomen wij wensen je dat het verder goed gaat
    en gouw tot weder horen



    groeten van opa en oma






  • 23 Augustus 2015 - 15:58

    Mylene Van De Ven:

    He lizzy,

    Leuk te lezen allemaal! Nu verwacht ik nog wel een paar foto's! o.a. van die kamer van je.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

New Zealand

Een enorm mooie reis maken naar de andere kant van de wereld.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2016

Even relaxen nu

30 November 2015

Tongariro!

16 November 2015

Gaaf weekend Coromandel!

08 November 2015

Weekje vakantie!

25 Oktober 2015

Waiheke and family
Lizzy

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 6570

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2015 - 14 Januari 2015

New Zealand

Landen bezocht: