Eerste weken - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lizzy Verweijmeren - WaarBenJij.nu Eerste weken - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lizzy Verweijmeren - WaarBenJij.nu

Eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Lizzy

23 Augustus 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Mijn eerste week stage zit erop! Het is wennen, maar erg leuk. Ik zat een klein kantoortje in een magazijn waar alle producten staan. Het is niet erg groot, maar de mensen zijn erg aardig.

Het bedrijf is net gefuseerd van Destination Home en E.W. Sinton naar Destination Sinton. Ik heb hiervoor nieuwe visitekaartjes, digitale emailhandtekeningen en recensiekaartjes ontworpen. Het is leuk om op die manier betrokken te raken bij een bedrijf. Aankomende vrijdag staan we ook op een beurs waar ik de stand op mag zetten en het bedrijf mee mag vertegenwoordigen. Ik heb met mijn baas gesproken en hij vertelde mij dat het een goede ervaring zou zijn om mijn engels te verbeteren en het bedrijf te leren kennen, dus hier kijk ik erg naar uit!

Omdat het bedrijf net gefuseerd is wil Nick (mijn baas) een 'groot' kantoor creëren waar iedereen moet werken. Ik en Alice (mijn stagebegeleidster) zijn dus verhuisd naar beneden waar we in een veels te kleine ruimte met 8 man ons werk moeten doen, terwijl iedereen aan het discussiëren is over vanalles. Het is dus even afwachten of dit gaat werken.

Afgelopen week zijn er een hoop nieuwe en leuke mensen aangekomen in onze accomodatie. We hebben leuke buren erbij gekregen en er is nog een meisje bijgekomen in ons huis, dus nu ben ik niet meer de enige. We wonen nu dus met 4 Nederlanders en een Franse jongen in een huis. Zaterdagavond hebben we met z'n allen wat gedronken en uiteindelijk stond iedereen te dansen in de woonkamer. Ook heb ik wat Deense woordjes geleerd van een Deen die met ook met ons mee was. Het is een leuke club bij elkaar!

Gisteren zijn we naar mount Eden geweest. Dat is een berg in Auckland met een ongelooflijk mooi uitzicht. We hebben sushi gegeten (wat hier overigens heel goedkoop is) en zijn 's avonds naar een foodcourt gegaan waar iedereen zijn eigen ding kon doen. Vandaag is het een relaxt dagje (eindelijk) en morgen mogen we weer aan de slag!

Cheers,

Lizzy

• 23 Augustus 2015 - 20:33

Liesbeth Jansen:

Vind het erg leuk om jouw reis te volgen veel succes liesbeth en peter jansen