Weer een weekje verder - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lizzy Verweijmeren - WaarBenJij.nu Weer een weekje verder - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lizzy Verweijmeren - WaarBenJij.nu

Weer een weekje verder

Blijf op de hoogte en volg Lizzy

31 Augustus 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Heyhey!

Ondertussen ben ik alweer begonnen aan mijn derde stageweek. Vorige week heb ik onze Destination Sinton stand op de beurs mee opgezet. We moesten alle producten uitpakken en decoreren op de tafels en in de kasten. Ook heb ik daarvoor kleine bloemstukjes gemaakt om in de vaasjes te doen als decoratie (ze vonden dat ik dat wel kon als bloemist zijnde haha:P, komt het zelfs in Nieuw Zeeland nog van pas!). De rest van de stageweek was op kantoor dus niet heel erg spannend. Wat wel leuk is, is dat mijn baas veel van het land afweet dus die wil graag dat ik dingen ga zien. Hij geeft dan ook veel advies over de plekken die ik zeker moet gaan bezoeken.

Afgelopen weekend hebben we een verjaardag gehad van een huisgenootje die 21 werd en dat hebben we gevierd met onze buurtjes dus dat was erg gezellig. Verder zijn we wezen shoppen in de shopping mall in Albany en naar Takapuna beach gegaan om even lekker te wandelen (dat is allemaal nog steeds in Auckland).

Morgen mag ik de beurs weer mee afbreken, maar we gaan er eerder naartoe om een rondje te lopen en te kijken hoe het er allemaal uitziet.

Voor nu ga ik weer lekker slapen! Ik ga donderdag uiteten met de organisatie en dit weekend een weekendtrip maken met mijn huisgenootjes dus ik hoop volgende week meer te kunnen vertellen!

Lieve groetjes, Liz.